یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

دمنوش پك تقويت قواي جنسي

پك تقويت قواي جنسي نيوشا : با سبك زندگي امروزه، نوع و كيفيت رژيم غدايي و بخصوص فشار هاي رواني و استرس هاي موجود در زندگي، متاسفانه بدهيست كه همه ي اين موارد ميتواند بر روند زندگي طبيعي ما تاثيرات منفي بگذارد، يكي از مهمترينِ اين تاثيرات منفي در زندگي و روابط ما كاهش تمايلات و قواي جنسي مي باشد كه باعث مي شود كيفيت روابط زناشويي را تحت تاثير زيادي قرار دهد.

پك تقويت قواي جنسي نيوشا با بهره گيري از خواص گياهاني كه ميتوانند چه از نظر روحي و رواني و چه از نظر تغذيه اي و تامين مواد غذايي لازم براي بدن، اين مشكل را به طور چشمگيري حل نموده و به شما لذت و رضايت از زندگي را هديه دهد.

دمنوش پك تقويت قواي جنسي نيوشا با استفاده از خواص معجزه آساي گياه جنسينگ كه باعث افزايش تعداد و كيفيت اسپرم، درمان مشكل عدم نعوظ، ايجاد سفتي آلت فوق العاده و طولاني در هنگام نزديكي، تقويت اعصاب تناسلي كه عاملي براي جلوگيري از انزال زودهنگام است؛ همچنين افزايش مقدار مايع مني و تقويت و بالابردن ميزان اسپرم سازي و توان بارورسازي در مردان، ترميم كليه آسيب هاي ناشي از هرگونه زياده روي جنسي و مقاربتي و بازگشت انرژي و توان جواني در خانم ها مي شود.

استفاده از خواص بسيار مفيد وانيل كه طي يك مطالعه بر روي درمان هاي چشايي و بويايي در شيكاگو و موسسه تحقيقات علمي انجام شد نشان داد كه زماني كه افراد بوي وانيل را استشمام مي‌كنند، آنها را در حالت ريلكس قرار مي‌دهد و باعث كاهش اضطراب و بروز احساساتشان مي‌شود ونيز باعث افزايش هرمون هاي مردانه و زنانه مي شود .

استفاده از طبيعت گرم دارچين كه افزايش‌دهنده قواي جنسي است و در ايام گذشته پزشكان سنتي از دارچين در درمان ناتواني هاي جنسي استفاده مي كردند.

استفاده از زعفران كه خاصيت اشتها آور داشته و در بهبود عملكرد دستگاه گوارش تاثير دارد، به هضم غذا نيز كمك مي كند، به علت فرح بخش بودن، خاصيت ضد اضطراب و ضد افسردگي همچنين آرامش و ريلكس كردن ذهن براي انزال زودرس مفيد است.

با استفاده از همه ي خواص اين گياهان مفيد در پك تقويت قواي جنسي نيوشا، با ارائه اين پك به شما عزيزان، لذت هر چه بيشتر از زندگي را در اختياراتان قرار مي دهد.

پك تقويت قوا و ميل جنسي نيوشا براي مدت ۴۰ روز و شامل: دو بسته چاي جنسينگ نيوشا ، دو بسته چاي وانيل نيوشا ، دو بسته چاي دارچين نيوشا و دو بسته چاي زعفران نيوشا مي باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.