جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

وكيل طلاق در كانادا

به گزارش سايت راهنماي ايرانيان كانادا : وكيل و مشاوره طلاق در كانادا بر اساس قوانين كشور ايران به مطالبه حق دو طرفه زوج و زوجه مي پردازد. به دليل مهاجرات تعداد زيادي از ايراني ها به كانادا و ثبت ازدواج در اين كشور بر اساس قوانين ايران، در زمان طلاق هم وكيل و مشاوره طلاق در كانادا به مشخص شدن تكليف اموال شخصي طرفين، حقوق مالي زوجه، حقوق وتكاليف دو طرفه در زمان طلاق بر اساس قوانين ايران  كمك زيادي مي كند.

قانون خانواده در كانادا :

ايالت هاي كانادا مستقل از هم اداره مي شوند به همين دليل قوانيني كه مبني بر قانون خانواده باشد هم در ايالت هاي مختلف متفاوت است هرچند كه شايد از نظر بنيادي اين قوانين به هم شباهت زيادي داشته باشند. نظام حقوق خانواده در كانادا بيشتر شبيه به نظام خانواده در انگلستان مي باشد و قوانين خانواده بر اساس قانون اساسي استوار شده اند. به همين دليل براي اينكه شما بتوانيد از يك راهنماي درست براي طلاق خود در هر ايالت اين كشور استفاده كنيد بايد كسي را انتخاب كنيد كه فارسي زبان باشد و بر قوانين داخلي كشور ايران هم تسلط داشته باشد تا بتواند دعواي شما را به درستي متوجه شود و از شما در داد گاه براساس شواهد لازم حمايت كند. در معدودي از ايالت هاي كانادا بين نحوه تقسيم اموال بعد از طلاق و حق حضانت فرزندان تفاوت هاي وجود دارد و يك وكيل و مشاوره طلاق در كانادا مي تواند تا حدود زيادي در بسياري از ايالت هاي كانادا به شما كمك كند كه زودتر به اين قبيل از حقوق خود دست پيدا كنيد. يك وكيل و مشاوره طلاق در كانادا تنها به پرونده هاي طلاق رسيدي نمي كند بلكه بر تمامي امور مربوط به زندگي يك شهروند ايراني در كانادا و مسائل مرتبط با خانواده رسيدگي مي كند.

قانون خانواده در كانادا

وكيل خانواده در كانادا :

وكيل و مشاوره طلاق در كانادا مي تواند شما را در رسيدگي به پرونده هاي كيفري خانواده هم كمك كند و مشاوره هاي لازم در اين زمينه ها را قبل از ورود به دادگاه براي دفاع به شما مي دهد. جهت اطلاعات بيشتر در مورد قانون حمايت از خانواده در كانادا بايد با وكيل و مشاوره طلاق در كانادا مشورت كنيد. همچنين وكيل و مشاوره خانواده در كانادا به يك خانواده كمك مي كند كه مسائل حقوقي وكيفري خود را در ارتباط با ساير شهروندان كانادايي يا ايراني حل كند و از خانواده هاي ايراني در دادگاه كانادا حمايت هاي لازم را مبني بر قانون اين كشور انجام مي دهد.

مصاديق دادگاه كيفري خانواده در كانادا:

ازجمله موارد كيفري كه وكيل و مشاوره طلاق دركانادا از آنها در دادگاه خانواده حمايت مي كند مي توان بهتهديد به قتل در حريم خانواده، ضرب وجرح وفحاشي در خانواده، كودك آزاري، سو استفاده هاي مالي و جسمي وجنسي ، ناديده گرفتن حقوق مادي ومعنوي يكي از اعضاي خانواده، ناديده گرفتن حقوق پدر ومادر وسالمندان در خانواده، ترك انفاق وعدم پرداخت نفقه به فرزندان وهمسر و بدرفتاري و آزار حيوانات مي توان اشاره كرد.

وكيل طلاق در كانادا:

يكي از مهم ترين پرونده هاي كه توسط وكيل و مشاوره طلاق در كانادا پيگيري مي شود پرونده هاي مرتبط با جدايي زوج هاي اِيراني مي باشد كه بايد بر اساس قوانين ايران حقوق بين زوج وزوجه مشخص شود.نحوه طلاق در كانادا بر 3 قسم است كه يك قسمت آن تنها مرتبط با ايرانيان مي باشد و معمولا وكيل و مشاوره طلاق در كانادا مي تواند به شما كمك هاي موثري در اين زمينه داشته باشد. داد خواست طلاق در دادگاه كانادا مي تواند از طرف زن يا مرد به دادگاه داده شود و پس از طرح داد خواست دادگاه كانادا سريعا شروع به پيگيري پرونده هاي طلاق مي كند.

وكيل طلاق در كانادا

طلاق توافقي در كانادا:

يكي از مهم ترين بخش هايي كه شايد يك وكيل و مشاوره طلاق در كانادا بتواند به شما در ان كمك كند اين است كه بدون طي كردن مراحل پيچيده دادگاه در كانادا دو طرف به صورت توافقي از هم جدا شوند. در اين روش در دادگاه كانادا زوجين مي توانند با ارائه يك توافق نامه به دادگاه مبني بر تصميم جدايي توافقي به شرطي كه يك سال زندگي دور از هم داشته باشند و سپس جدايي كامل انجام شود را به داد گاه تقديم نمايند. وكيل و مشاوره طلاق در كانادا با تنظيم پيش نويس اين توافق نامهكه در آن مسائلي مانند تفكيك اموال شخصي بعد از طلاق و حضانت فرزندان و ساير مواردي كه دو طرف در ان ها به توافق رسيده اند بيان مي شود، آن را به دادگاه خانواده تحويل دهد.

مشاوره طلاق در كانادا:

مشاوره قبل از امر طلاق اتفاق مي افتد و معمولا به اين دليل است كه دو طرف با هم به تفاهم برسند وبه زندگي مشترك خود ادامه دهند. در مشاوره طلاق معمولا دو طرف دعوا به وكيل و مشاوره طلاق در كانادا مراجعه مي كنند ومشكلات خود را با او در ميان مي گذارند، وكيل و مشاوره طلاق در كانادا تا جايي كه بتواند سعي مي كند كه مشكلات آنها حل شود و زندگي آنها ادامه پيدا كند در غير اين صورت راه هاي صحيح طلاق رامبني بر قوانين هر ايالت در كانادا به آنها معرفي مي كند و در مورد ساير مسائل مرتبط با طلاق مانند تقسيم اموال شخصي و حقوق زوجه يا نحوه حضانت فرزندان آنها را راهنمايي مي كند. معمولا با مشورت هاي وكيل و مشاوره طلاق در كانادا بسياري از خانواده ها از طلاق منصرف مي شوند ودوباره به زندگي مشترك خود ادامه مي دهند.

مشاوره طلاق در كانادا

طلاق ايرانيان در كانادا:

يكي از قسمت هاي مهم فعاليت وكيل و مشاوره طلاق در كانادا پيگيري پرونده هاي طلاق ايرانيان مقيم كانادا مي باشد.اين قسمت كمي يپچيدگي دارد ومعمولا كمك هاي يك وكيل و مشاوره طلاق در كانادا  بسيار موثر خواهد بود. اگر عقد ونكاح در ايران به ثبت رسيده باشد دادگاه جمهوري اسلامي ايران تنها در مواردي حكم دادگاه كانادايي را قبول مي كند كه يك پرونده به صورت مجدد در تهران مبني بر حكم طلاق يا هر حكم ديگري كه توسط دادگاه كانادايي به ثبت رسيده است باز شود و اين پرونده بايد توسط دادگاه ايران هم تنفيذ شود. امكان طرح مستقيم دعواي خانواده در ايران هم توسط خانواده هاي ايراني مقيم كانادا وجود دارد. در صورتي كه طرفين خواهان طلاق توافقي باشند مي تواند با انتخاب وكيل و مشاوره طلاق در كانادا در كانادا نسبت به انجام امور حقوقي خود در تهران هم اقدام نمايند. پرونده هاي طلاق خانواده هاي ايراني مقيم كانادا با اعطاي وكالت نامه رسمي به وكيل و مشاوره طلاق در كانادا از سوي اتباع ايراني مقيم كانادا به وزارت خارجه ايران قابل پيگيري مي باشد.

مشاوره خانواده در كانادا :

قالبا مشكلاتي در خانواده هاي ايراني در كانادا رخ مي دهد كه براي حل آنها نياز به مشورت با وكيل و مشاوره طلاق در كانادا است. اين مطالب مي تواند مرتبط با عدم پرداخت نفقه به كودكان و زوجه ، سو استفاده هاي جسمي وجنسي از يكي از اعضاي خانواده، ( ازدواج در كانادا ) ازدواج هاي مجدد خلاف قوانين كشور ايران ، كودك آزاري در خانواده يا هر اقدام ديگري كه براي طرح دعوا عليه آن نياز به وكيل ومشاوره طلاق در كانادا مي باشد. معمولا وكلا سعي مي كنند كه ابتدا مشكلات را بدون طرح دعوا حل نمايند در غير اين صورت شكايت هاي لازم را مبني بر طلب حقوق شاكي انجام مي دهد. همچنين يك وكيل و مشاوره طلاق در كانادا به حل مسائلي مانند فوت و تقسيم ماترك بعد از فوت يكي از اعضاي خانواده بر اساس قوانين كشور ايران كمك زيادي مي كند.

مشاوره خانواده در كانادا

تعيين وتكليف مهريه واموال شخصي بعد از طلاق :

قسمت بعدي كه معمولا وكيل و مشاوره طلاق در كانادا بايد به حل آن كمك كند مسئله مهريه مي باشد كه جز مهمي در قانون ايران است اما در قوانين كشوركانادا تعريف مشخصي براي آن بيان نشده است كه براي پيگيري اين بخش لازم است كه وكيل و مشاوره طلاق دركانادا دادخواست زوجه را با تشكيل يك پرونده مجدد در دادگاه تهران پيگيري نمايد. قسمت بعدي تقسيم ماترك بعد از فوت است كه ممكن است قوانين آن در بخش هاي مختلف ايالت هاي كانادا متفاوت باشد. در برخي از استان ها ارث و خسارت هاي ناشي از صدمات جسمي و روحي قابل تقسيم بين دو طرف نمي باشد و طبق قوانين كانادا جز اموال شخصي خود فرد محسوب مي شوند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.