پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

وقت سفارت سوئد

اطلاعاتي مهم درباره وقت سفارت سوئد

كشور سوئد كشوري واقع در شمال اروپا كه همچون ديگر كشورهاي اروپايي براي ورود به خاك آن بايد ويزاي آن را دريافت كنيد. براي اخذ رواديد سوئد بايد نسبت به اخذ وقت سفارت سوئد اقدام كنيد تا در روز مصاحبه مدارك خواسته‌شده را به سفارت سوئد تحويل دهيد. سفر به سوئد و پايتخت آن استكهلم مي‌تواند بسيار به‌يادماندني باشد. بهتر است از فرصت خود استفاده كنيد و به اين كشور سفر كنيد.

آشنايي مختصر با كشور سوئد

كشور سوئد به علت داشتن سرانه بالاي رفاهي شرايط بسيار خوبي براي زندگي دارد به همين علت متقاضيان بسياري هرساله به دنبال مهاجرت به اين كشور هستند. چنانچه قصد سفر به سوئد را داريد ابتدا مي‌بايست وقت سفارت سوئد را رزرو كنيد. اين كشور امكانات توريستي و تفريحي زيادي دارد و كشوري گردشگر پسند مي‌باشد و چون دسترسي به اكثر كشورهاي اروپايي از طريق آن بسيار راحت مي‌باشد به آن شاهراه اروپا مي‌گويند. آب‌وهواي سوئد براي گشت‌وگذار بسيار مناسب مي‌باشد و سفر به آن بسيار لذت‌بخش خواهد بود. به علت بالا بودن سطح رفاه شهروندان اين كشور و شرايط اقتصادي خوب تجار زيادي به اين كشور سفر مي‌كنند.

آشنايي مختصر با كشور سوئد

وقت سفارت سوئد

براي درخواست وقت سفارت سوئد بايد ابتدا اقدام به پر كردن فرم آنلاين درخواست رواديد كنيد و براي آدرس ايميل موجود در سايت سفارت ارسال كنيد. بعد از پرداخت هزينه ويزا رزرو مصاحبه به شما اعلام خواهد شد. از سال 2016 رزرو وقت سفارت سوئد به‌صورت اينترنتي و آنلاين صورت مي‌گيرد. از طريق سايت سفارت سوئد فرم مربوطه را دانلود كرده ، سپس فرم را تكميل كنيد و وقت مورد انتظار خود را مشخص كرده و براي سفارت ارسال كنيد.

وقت سفارت سوئد از طريق سايت اداره مهاجرت

هر شخصي كه قصد اخذ ويزاي سوئيس و تعيين وقت سفارت سوئيس را دارد بايد به‌صورت مجزا و شخصاً اقدام به اين كار كند. توجه داشته باشيد كه در روز موعد كه سفارت براي شما مشخص كرده در سفارت حضورداشته باشيد و غيبت نكنيد زيرا كه اين وقت قابل‌تغيير نمي‌باشد و هرگز دير نكنيد و زودتر از وقت خود در سفارت باشيد.  چنانچه به هر دليلي موفق به حضور در سفارت سوئد نشديد بايد مجدد اقدام كنيد  و دوباره فرم را پركرده و درخواست وقت سفارت سوئد دهيد. در سايت سفارت سوئد تاريخ‌هايي كه براي مراجعه آزاد است را مي‌توانيد ببينيد و با توجه به آن براي سفر خود و وقت سفارت سوئد خود اقدام كنيد.

توانايي مالي براي دريافت وقت سفارت سوئد

نكته مهم در مورد ويزا و بالا بردن شانس اخذ آن تمكن مالي فرد درخواست‌كننده ويزاي سوئد مي‌باشد چنانچه شخصي قصد رزرو وقت سفارت سوئد و ويزاي آن را دارد بايد از تمكن مالي خوبي برخوردار باشد. درواقع سفارت از شما مداركي دال بر توانايي شخص متقاضي ويزا  در پرداخت هزينه‌هاي خود در طول اقامت در سوئد را مي‌خواهد. مي‌توانيد اسناد و مدارك دارايي خود را نيز در بين مدارك داشته باشيد. در كشور سوئد اشخاص بسيار كمي از وضعيت مالي نابسامان برخوردارند و بيشتر مردم در رفاه كامل هستند. ميزان تمكن شما بستگي بسياري به هدف شما از سفر به اين كشور را دارد.

به‌طور مثال تمكن كسي كه براي بازديد آشنايان خود به اين كشور سفر مي‌كند باكسي كه هدف تجاري در سفر خود دارد بسيار متفاوت است. سفر تجار سراسر دنيا به سوئد و فعاليت اقتصادي آن‌ها در اين كشور باعث رونق اقتصادي و بالا رفتن سرانه رفاه در اين كشور مي‌باشد. زيرا از سوئد مي‌توان به‌راحتي و بدون هزينه‌هاي گزاف به ديگر كشورهاي اروپا سفر كرد.

توانايي مالي براي دريافت وقت سفارت سوئد

نحوه رزرو وقت سفارت سوئد

بسياري از اشخاصي كه متقاضي ويزاي سوئد هستند به روند كارآگاهي ندارند بنابراين تمايل دارند تا از طريق آژانس‌هاي گردشگري و مؤسسات ديگر اقدام تعيين وقت سفارت سوئد و ويزاي آن كنيد. به‌راحتي مي‌توانيد با تماس تلفني با مؤسسات مربوطه اقدام به تعيين وقت سفارت سوئد كنيد.در اين صورت بايد اطلاعات خود را به‌صورت كامل و بدون نقص با مشاورين در آژانس‌ها ارائه دهيد تا با پرداخت اندك هزينه‌اي امور مربوط به تعيين وقت سفارت سوئد براي شما انجام پذيرد. رسيد هزينه پرداخت‌شده براي وقت سفارت براي شما صادر خواهد شد و اين رسيد بايد بين مدارك شما وجود داشته باشد.

چگونگي رزرو وقت سفارت سوئد از طريق آژانس

زماني كه آژانس‌ها و يا مؤسسات امور مربوط به‌وقت ويزاي شمارا انجام مي‌دهند اين روند سريع‌تر و راحت‌تر انجام خواهد گرفت. شما مي‌توانيد درخواست خود را به‌صورت تلفني با آژانس‌ها درميان بگذاريد و كارهاي زير را انجام دهيد.

مدارك لازم براي گرفتن ويزا را تهيه كنيد، ازجمله بيمه مسافرتي، بليت رفت‌وبرگشت، پاسپورت، دعوت‌نامه و.. كه برخي مدارك توسط آژانس تهيه مي‌شود..

  • شما اين امكان را داريد تا ارسال فرم درخواست وقت ، گرفتن وقت مصاحبه و واريز هزينه را از طريق سايت انجام دهيد.
  • در تكميل فرم مربوطه خيلي دقت منيد زيرا كه اشكال در اين فرم كار شمارا به تعويق خواهد انداخت.

چگونگي دريافت وقت سفارت سوئد در ايران

تعيين وقت سفارت هم به‌صورت آنلاين و هم به‌صورت حضوري انجام مي‌پذيرد. پس از تكميل فرم آنلاين يك پرينت از آن تهيه كنيد و در بين مدارك ديگري كه تهيه كرديد بگذاريد و در روز مصاحبه به افسر مربوطه در سفارت تحويل دهيد و سعي كنيد تمامي مدارك متناسب با ويزاي خود را تهيه كنيد و تمام و كمال به سفارت تحويل دهيد و يك كپي از تمامي مدارك خود داشته باشيد و همچنين مدارك شما بايد به زبان انگليسي ترجمه‌شده باشد.

اقدامات حين رزرو وقت سفارت سوئد

هنگامي‌كه وقت سفارت سوئد را دريافت كرديد در آن روز افسر مربوطه با شما مصاحبه خواهد كرد و همچنين از شما عكس خواهند گرفت و مورد مهم‌تر ديگر اينكه در اين زمان از شخص انگشت‌نگاري به عمل مي‌آيد و به همين دلايل حضور خود شخص متقاضي ويزا در آن روز بسيار مهم و غير قابل‌تغيير مي‌باشد. بعدازاين روز و كارهايي كه در روز مصاحبه انجام مي‌شود مدارك ارائه‌شده توسط شما موردبررسي توسط مسئولين سفارت قرار مي‌گيرد. بهتر است بدانيد كه تعيين وقت با مداركي ازجمله كپي پاسپورت و شماره تماس انجام مي‌شود اما براي طي كردن مراحل ديگر نياز به حضور در سفارت داريد و اين حضور در وقت سفارت سوئد ضروري مي‌باشد.

اطلاع از وقت خالي سفارت سوئد

با مراجعه به سايت اداره مهاجرت مي‌توانيد تاريخ‌هاي آزاد براي تعيين وقت سفارت سوئد را مشاهده كنيد و درخواست خود را بابت هركدام از وقت‌ها بدهيد. بايد بدانيد كه چنانچه با مراجعه سايت وقت خالي مشاهده كرديد شما خوش‌شانس هستيد اما در صورت نبود وقت خالي مجبور به انتظار براي خالي شدن وقت در نوبت بعدي اين سفارت هستيد. پس به ياد داشته باشيد مدام سايت را چك كنيد تا از باز شدن وقت‌ها اطلاع پيدا كنيد.

انجام مصاحبه در وقت سفارت سوئد

در روز وقت سفارت سوئد در همان ابتدا از شخص مصاحبه به عمل مي‌آيد. افسر مربوطه كه بررسي مدارك شمارا به عهده دارد اين مصاحبه را انجام خواهد داد ، و شما بايد در زمان مصاحبه هدف سفر خود به كشور سوئد را كامل شرح داده و افسر را متقاعد كند كه قصد بازگشت به كشور خود را دارد همچنين دقت داشته باشيد كه هدف سفرتان با نوع ويزاي درخواستي شما بايد مطابقت داشته باشد. در غير صورت شانسي براي دريافت ويزاي سوئد نخواهيد داشت. داشتن مدارك كامل مي‌تواند بالا بردن شانس ويزاي شما بسيار مؤثر باشد.

بررسي مدارك پس از وقت سفارت سوئد

سوئد عضو اتحاديه اروپا و پيمان شينگن است به همين دليل قوانين سختي براي ورود به كشور خود براي شهروندان خارجي دارد. همچنين مقامات مرزي سوئد در زمان ورود به سوئد بسيار سختگيرانه عمل مي‌كنند و چنانچه مدارك شما كوچك‌ترين نقص يا مشكلي داشته باشد به شما اجازه ورود به خاك سوئد را نخواهند داد. اگر هدف سفر شما با نوع ويزاي درخواستي هماهنگي نداشته باشد و يا مدارك شما كامل نباشد مسئولين سفارت رأي به عدم صلاحيت شما براي دريافت ويزاي سوئد مي‌دهند به همين علت در تكميل مدارك دقت كنيد.

نكات مهم در رابطه با وقت سفارت سوئد

كساني كه قصد سفر به كشور سوئد رادارند بايد براي تحويل مدارك لازم در روز وقت سفارت سوئد نسبت به تهيه مدارك اقدام كند و كامل بودن مدارك بسيار مهم مي‌باشد.فرم وقت سفارت سوئد را پركنيد و پرينت آن رابين مدارك خود بگزاريد. گذرنامه شما بايد حداقل 6 ماه عمر داشته باشد و دو صفحه خالي داشته باشد.

نكات وقت سفارت سوئد جهت اقامت

قوانين ورود به كشور سوئد و اقامت در اين كشور بسيار دشوار مي‌باشد چنانچه قصد اقامت در سوئد را داريد بايد در تمامي مراحل ازجمله ويزا و تعيين وقت سفارت سوئد بايد دقت كافي را داشته باشد تا به مقصود خود برسد. شرايط درخواست وقت سفارت سوئد به‌صورت زير مي‌باشد.

نكات وقت سفارت سوئد جهت اقامت

  • دقت داشته باشيد انگشت‌نگاري در روز مصاحبه از همه متقاضيان ويزاي سوئد بالاي 12 سال انجام مي‌گيرد..
  • عدم سوءسابقه جنايي بسيار مهم مي‌باشد و حساسيت بسياري در اين مورد وجود دارد
  • چنانچه در تهيه مدارك خلافي صورت گيرد و يا مدارك جعلي باشد بي‌شك جريمه خواهيد شد و وارد ليست سياه كشورهاي شينگن مي‌شويد و ديگر موفق به اخذ ويزاي شينگن نمي‌شويد
  • دقت داشته باشيد كه تمامي مدارك را بايد تهيه كنيد و نبود مدارك كافي باعث رد درخواست مي‌شود..

لازم به ذكر است كه هزينه‌اي كه آژانس‌ها و مؤسسات براي ارائه خدمات دريافت مي‌كنند بسيار ناچيز مي‌باشد..

مدارك لازم براي صدور ويزا در زمان وقت سفارت سوئد

هر نوع ويزاي سوئد مدارك خاصي را نياز دارد كه سفارت تحويل آن‌ها را توسط متقاضي لازم مي‌داند. لازم به ذكر است كه براي اخذ ويزاي اين كشور و تعيين وقت سفارت سوئد بايد ورود شما از اين كشور به محدوده شينگن باشد. و زمان‌بندي سفرتان به‌گونه‌اي باشد كه 3 ماه از زمان تحويل مدارك به سفارت زمان باقي بماند زيرا ممكن است اين پروسه زمان‌بر باشد. مدارك به شرح زير مي‌باشد:

  • فرم را به‌صورت آنلاين پركنيد و پرينت آن را بگيريد و امضا كنيد
  • چنانچه زير سن قانوني يعني 18 سال داريد بايد فرم رضايت والدين و يا قيم خود را داشته
  • گذرنامه بايد داراي اعتبار باشد و دوبرگه سفيد داشته باشد و اعتبار گذرنامه بايد تا 3 ماه پس از خروج از منطقه شينگن باشد. عمر گذرنامه بايد حداقل 10 سال باشد

قوانين سفارت در وقت سفارت سوئد و صدور ويزا

  • در صورت داشتن دعوت‌نامه و بيمار بودن دعوت‌كننده بايد گواهي پزشكي فرد بيمار در بين مدارك شما باشد
  • رده سني 16 سال و بالاي آن بايد داراي گذرنامه باشند
  • بعدازاينكه مراحل صدور ويزا طي شد و كارشناسان آن را تائيد كردند گذرنامه عودت داده خواهد شد
  • بايد به سفارت ثابت كنيد كه در زمان مقرر خاك سوئد را ترك خواهيد
  • مدارك دال بر تمكن مالي خود و همچنين امضاي تعهدنامه‌اي با مضمون توانايي پرداخت هزينه‌ها در طول اقامت در سوئد
  • عدم سوءپيشينه جنايي كه بسيار موردتوجه است در روز مصاحبه
  • دقت داشته باشيد كه همه مداركتان بايد به زبان انگليسي ترجمه شود و مهر دارالترجمه داشته باشد

مراحل دريافت وقت سفارت سوئد و صدور ويزا

كارشناسان مجموعه ما براي ارائه خدمات ويزاي سوئد و تعيين وقت سفارت سوئد آماده مي‌باشند كافي است با ما تماس بگيريد و با ارائه شماره تماس خود از تمامي مراحل كارآگاه شويد.براي اين كار تصوير گذرنامه خود را براي كارشناسان مجموعه ما و يا هر آژانس و موسسه ديگري ارسال كنيد سپس متخصصين ما تمامي مراحل را براي تعيين وقت سفارت سوئد انجام داده و درنهايت كانفرم وقت شمارا برايتان ارسال خواهند كرد. كارشناسان آژانس فرم وقت سفارت را به‌دقت پركرده و پس از دادن هزينه تعيين‌شده براي دريافت وقت از سوي سفارت رسيد را دريافت كرده و به شخص متقاضي تحويل مي‌دهند تا در بين مدارك خود قرار دهد. در روز مصاحبه بايد تمامي مدارك را به افسر مربوطه در سفارت تحويل دهيد و كپي تمامي صفحه‌هاي پاسپورت را تهيه كنيد به همراه اصل گذرنامه تحويل دهيد. اطلاعات خانوادگي خود را كامل و صحيح پركنيد. در صورت داشتن دعوت‌نامه از شخصي بايد يك كپي از پاسپورت و يا كارت شناسايي او كه درواقع دعوت‌كننده شما مي‌باشد را تهيه‌كرده و در بين مدارك خود قرار دهيد و به سفارت تحويل دهيد.

مراحل دريافت وقت سفارت سوئد و صدور ويزا

براي گرفتن وقت سفارت سوئد مي‌توانيد با كارشناسان ما تماس حاصل فرماييد و براي پيگيري كارها يك شماره تماس ذكر كنيد. در اين زمان بايد تصوير پاسپورت خودتان را ارائه كنيد و از جانب كارشناسان ما وقت مصاحبه دريافت كنيد. ارسال وقت مشخص‌شده از جانب كارشناسان صورت مي‌گيرد. آژانس فرم درخواست ويزاي شنگن را به‌صورت كامل پر مي‌كند. بعد از پرداخت هزينه رسيدي به فرد تحويل داده مي‌شود. در اين مرحله مدارك تكميلي را بايد ارائه كنيد همچنين اصل و كپي از كليه صفحات گذرنامه را تحويل دهيد. هم‌چنين ارائه يك گواهي ثبت مدني مربوط به شخص دعوت‌كننده از شما به سفارت سوئد لازم است

انواع ويزا براي ورود به سوئد

براي ورود به خاك سوئد همچون كشورهاي ديگر شينگن ويزاهاي مختلفي وجود دارد كه مطابق با مقصود و هدف سفر، شما مي‌توانيد درخواست دهيد انواع ويزا به شرح زير است:

  • يك نوع از ويزاي سوئد A مي‌باشد كه به آن ويزاي ترانزيت نيز مي‌گويند.
  • ويزاي ديگر عبور نام دارد و به آن ويزاي B گفته مي‌شود.
  • ويزاي نوع توريستي كه اغلب ايراني‌ها از آن استفاده مي‌كنند و به آن C مي‌گويند.
  • ويزاي مورداستفاده افراد تاجر و يا بازرگان هم ويزاي D مي‌باشد.

براي تمامي انواع ويزاهاي ذكرشده شما بايد تعيين وقت سفارت سوئد را انجام دهيد و مدارك مربوط به آن را تهيه كنيد و مراحل آن را طي كنيد.

اطلاعاتي از سفارت سوئد

آدرس سفارت‌خانه سوئد به شرح زير است:

تهران، خيابان پاسداران شمالي، بالاتر از خيابان فرمانيه، خيابان بوستان، نبش نسترن، پلاك ۲۷.

تلفن : ۲۳۷۱۲۲۰۰

دورنگار : ۲۲۲۹۶۴۵۱

شماره دورنگار مربوط به قسمت صدور رواديد سوئد ۲۲۲۸۶۰۲۱

و كد پستي كنسولگري ۴۵۸-۱۹۵۷۵

ساعات كاري سفارت در تهران يكشنبه تا چهارشنبه از ساعت  8 تا 16:30 مي‌باشد. روزهاي پنجشنبه از ساعت 8 تا 15 مي‌توانيد از خدمات سفارت بهره‌مند شويد.دقت داشته باشيد كه براي دريافت اطلاعات براي رزرو وقت سفارت سوئد از طريق تماس تلفني بايد از ساعت 9 تا 13 و يا 14 تا 16 روزهاي يكشنبه تا پنجشنبه تماس بگيريد

اطلاعاتي از سفارت سوئد

اطلاعاتي در مورد بخش تعيين وقت و صدور ويزاي سفارت سوئد

براي تعيين وقت سفارت سوئد و دريافت ويزاي آن به‌صورت حضوري مي‌توانيد از يكشنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 تا 16 به سفارت مراجعه كنيد. و همان‌طور كه گفته شد از طريق تماس تلفني از يكشنبه تا پنجشنبه مي‌توانيد اقدام كنيد البته بين ساعت 14 تا 16 . لازم به ذكر است قسمت كنسولي سفارت از ساعت 9 تا 12 رزوهاي يكشنبه تا پنجشنبه فعال و آماده خدمت‌رساني به حضار مي‌باشد. البته درصورتي‌كه از پيش وقت قبلي تعيين كرده باشيد. شهروندان كشور سوئد براي دريافت خدمات بخش گذرنامه مانند تحويل و يا درخواست صدور طي روزهاي فرد بين ساعات 9 تا 12 امكان مراجعه دارند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.